24e April 2011

Godmorgon sunshines!
Blir inte så mycket uppdatering idag, mår inte helt prima idag. Tror det kommer gå över rätt så fort men, ah. Det värsta är att det är träning idag och det är en sak till jag inte riktigt kan, eller vad man ska säga. Vill heller inte åka in dit för att bara titta på, måste åka buss både in dit och hem och det känns inte så kul när jag inte mår så bra. Så vi får se vad som händer. Ska prata lite med mamma och pappa och se vad dem tycker, att jag ska dra in ändå eller om jag helt enkelt ska stanna hemma och ge lite mer nästa gång.

Vi har inte beställt biljetter än heller till avslutningen som är vecka 18 eller något, damn! Om jag inte går idag får vi väl ringa och beställa, det borde väl gå? Vore lite surt om det inte fanns några biljetter kvar till mamma och pappa, hur kul är det att vara med själv då? Fast kommer självklart inte dra mig ur, aldrig.

Uppdaterar väl kanske mer ikväll eller så, får se!
 
11-04-24 08:59
Trackback


RSS 2.0