Final på Torsdag

Vilka är bäst? Jo, det är 8B! Var handboll idag som sagt. Det vart oavgjort båda gångerna då vi spelade men vi gick ändå vidare till final, vi äger! Killarna var asduktiga, så självklart gick dem till final också. Hoppas vi vinner i år igen, då blir det andra året i rad! ;)

När jag kom hem från skolan ringde Linus och sa att jag skulle komma och hämta han och Emma för dem var nere vid ica och sålde majblommor. Så jag tog cykeln och cyklade dit vilket var riktigt jobbigt. Sen var det bara att hem, kul va? Fast som tur var så slutade mormor jobbet då så hon åkte förbi oss, så syskonen fick åka med henne så fick jag cykla. Riktigt kul att cykla i motvind också!

Tänkte ta kort på hur jag såg ut idag, men hittar inte min kamera, tror den ligger i väskan eller något. Får kolla!
 
11-04-15 16:31
Trackback


RSS 2.0