Jersey shore

Har för några dagar sedan kollat färdigt på säsong 1 av Jersey Shore. Älskar det programmet.

Sammi är en jättesöt tjej, verkligen en ''sweetheart''. Men tar åt sig alldeles för mycket och kan bråka med Ronnie över minsta lilla, vilket är väldigt jobbigt.

Jwoww är cool som fan! Älskar hennes kläder och hennes sätt att vara på. Men ibland blir det väl så att jag inte gillar henne lika mycket då hon kan vara jävligt bitchig. Men att hon slog till ''The situation'' med en rak vänster älskar jag!

Snickers som egentligen kallas för Snooki men jag gillar snickers bättre, hehe. Hon är söt tycker jag! Så liten men kan ändå festa som en man typ. Tror inte jag stört mig på henne någon gång, henne gillar jag hela tiden.

Vinny är nog den äktaste av alla killar (Guidos). Är inte den som klipper sig, tränar och solar en gång i veckan. Det jag stör mig på är väl hans ögonbryn, fula som fan..

Ronnie Är också äkta tycker jag. Han blir inte sur lika lätt men kan väl spåra ur ibland. Istället för att festa och så hela tiden så är han med Sammi, det är sött.

Pauly D är väl lite småhet kanske, men är för utséendefixerad.

''The situation'' Så jävla fejk så det skriker om det. Tror han äger allt och alla. Och kom igen.. the situation? ''Okey we have a situation here.'' Så fult!

Nä, nu ska jag snart se på säsong två, kommer nog bli ett maraton! ;)
 
11-04-15 21:30
Trackback


RSS 2.0