Typ klumpig..

Vad surt det är att behöva sitta inomhus och jobba när det är världens finaste väder ute! Vi har ju inga långa raster heller så det är knappt att man hinner gå ut. Jag får seriöst panik av att sitta inne hela tiden, det går inte!
Kom precis hem, alla är ute på sjön. Det är bara *nästan* jag som är hemma själv så är väl rätt så tråkigt. Kan i och för sig åka ut på sjön jag med men vet inte om jag orkar, tror jag sticker ut och solar! (h)

Har ni någon gång gjort bort er riktigt mycket i skolan? Ni kan till exempel ha råkat häva ner en hel ketchupautomat så all din mat flyger?
Men gissa vad?! Det hände mig idag..
Jag skulle ta ketchup från en sådan som ser ut som en snopp. Tydligen så stod den väldigt långt ut på kanten av bänken, så när jag skulle ta den så blev det för hastigt så hela skiten välter. Skulle försöka ta emot den men då flyger min mat iväg. Haha asså fyfan, ni skulle ha sett min ansiktsuttryck!! Just då var det aspinsamt, ville bara springa där ifrån, men efter det garvade jag som fan. Fick lite ketchup på min sko, inget mer med det.
Fast mattanten vart riktigt sur på mig, hon sa åt mig att torka upp allting, fast det gjorde jag inte. Det fick hon göra själv!

Aja, är man klumpig så är man, finns absolut ingenting ni kan göra åt det, hahahahaha! ;)

 

11-04-18 16:05

Trackback


RSS 2.0