110803 - Blev skjuten

Hade en asäcklig dröm inatt som jag måste dela med mig av!

Jag och min bror Nathan Petrelli (från heroes) var någonstans. Jag var alltså Peter Petrelli. Rätt som det är var det någon som skjöt oss, de skjöt Nathan I bakhuvudet. Jag kände inte att jag blev skjuten men jag blev det på minst fem ställen. Vi fick åka till sjukhuset där jag blev mig själv, Nathalie igen. De skulle söva ner mig, för att göra det tog dom en massa blod från min hand vilket var en riktigt obehaglig känsla! Sen somnade jag väl eller någonting. För sen vet jag bara att jag var vaken. Jag var besviken för att jag inte blivit något ''borta'' eller typ ''hög'' av knark eller något. Alla brukade ju bli det när dom sövs ner, men inte jag. Var riktigt besviken!


Sjuk dröm. Jag vet. Det enda som var mest äckligt var väl när de skulle söva ner mig och sådär. Annars var den bara wierd.

Kommentarer
Postat av: hanna

sv: va bra :D fast jacob kanske skulle skjutsa mig :P men om inte han kan så :D om ja ska dit :P

2011-08-03 @ 13:03:11
URL: http://hannategin.blogg.se/
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



ta hand om dig, kram.

2011-08-03 @ 14:35:21
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: En blogg om Kevin

Jag har också sjukt jobbiga, och knasiga drömmar. Varje natt. :(

2011-08-03 @ 20:19:38
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0