Heter det ansiktsmask?

What ever, skriver det ändå.
Hade på ansiktsmask igår efter duschen. Det var någon lergrej så min hud hade stelnat rätt så mycket efter de fem minutrarna. Kunde inte göra någon min när jag tog kort.
Det känns riktigt skönt efteråt, hyn känns mycket bättre. (Varar några timmar) sen så känns huden lika äcklig igen. Har börjat få världens fina, döda mig snälla?





Mitt rum ser för jävligt ut. Så jag ska skruva upp volymen och städa lite. Efter det ska jag måla mina naglar. Känns härligt! Eller inte, hihi. Ses!



Mobba mig inte för videobloggen jag la ut, tyckte att jag kunde bjuda lite på mig själv vilket jag definitivt gjorde där. HOHO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0