25e December 2011

Godmorgon! Eller ah, det är ju inte morgon längre precis. Vaknade imorse med smink som kladdat ända ner till kinderna och hår som stod rakt upp. NAJS. Nej, fyfan vad äcklig jag kände mig. Så jag gick in i duschen på en gång så nu är jag fräsch igen.
Igår när vi satt och åt så fick jag prova två olika snaps sorter. Första snapsen var helt okey, men den andra var så jävla äcklig! Det blev inte bättre av att hon gav mig en sillbit som jag var tvungen att äta. Haha. Sen så fick jag även dricka egen glögg med alkohol i och grogg. Det var inte så farligt.

Sitter i sängen med datorn och kollar på TV. Yes, fick en ny tv i julklapp som jag önskade mig! Ska redigera lite bilder och så sen lägger jag in lite bilder från gårdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0