Dag 2 - Mina rädslor

- Småkryp som spindlar m.m.

- Speglar, kameror och fönster.
Det är inte sakerna jag är rädd för precis. Det är mer att om jag kollar på mig själv i spegeln så ser jag någonting i bakgrunden, eller att jag tar kort och ser någonting i bakgrunden, eller att det står någon och stirrar in på mig genom fönstret. Tycker sånt är riktigt vidrigt, jag vet att det inte kommer hända men det är ändå läskigt.

- Mörkret.
Jag gillar inte mörker. Jag vill gärna ha det så ljust som möjligt. Folk säger att mörkret skyddar en bara för att folk inte kan se mig då, men det tycker inte jag! Det är ju snarare jag som inte kan se ifall någon skulle komma mot mig. Nej, mörker gillar jag definitivt inte.


Det är typ det jag är rädd för. Det är inte så att jag är rädd för spöken andar. När jag var liten kunde jag se vissa andar, så det är ingenting som skrämmer mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0