Drog hem tidigare

Drog hem tidigare. Orkade inte kolla på någon film och typ alla från klassen drog hem. Tror ändå inte att dem kommer ta närvaron så då passade jag på att dra hem istället. Alltid lika skönt att komma hem tidigare !
På lunchrasten gick jag och Matilda och köpte cola så nu har jag en cola och choklad som ligger och väntar på mig i kylskåpet. Nom nom nom ! Tänkte dock vänta tills imorgon innan jag käkar upp de, tror ni jag klarar det? Det tror inte jag.. Hehe :)


Ska nog hoppa in i duschen nu så jag har det klart. Hatar att duscha för det blir jämt så kallt efteråt, tihi. Hörs väl senare eller något !



En till bild från sexan. Verkade älska hatten i alla fall ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0