God jul !

Godmorgon! Har ni sovit gott? Det har knappt inte jag. Mina syskon sov i min säng och jag sov i mitten. Vaknade flera gånger inatt av att dem låg mig och tog mitt täcke. Trodde att jag skulle vakna vid sex imorse, men vaknade faktiskt vid nio istället. Känns skönt att få sova även fast det är julafton idag.
Just det, det är tydligen julafton idag också. Hur är det ens möjligt? Känns som att våren börjar komma. Men ser ändå fram emot idag. Vill att folket ska börja komma snart så att vi kan äta god mat, kolla på Kalle Anka och öppna julklappar! :)

Sitter och kollar på någon film på Disney Channel. Efter det ska jag göra frukost och sådär, vill inte missa filmen så kan int göra frukost nu. Hehe.


Det kommer kanske upp något mer inlägg idag. Dock är det nog ingen som sitter vid datorn ändå..?


Nyår förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0