110726 - Skitsida

Nu är jag hemma efter att varit hundvakt. Ni skulle ha sett deras minsta hund, så otroligt mega söt! Tog kort och sådär men det kommer jag inte lägga ut.

Vet ni vad jag stör mig på? Jag stör mig på CDON. Först och främst så kan man varken bli medlem eller beställa grejor om man är under 18 år. Så då registrerade jag mig med mitt namn fast med mammas personnummer. Vad tror ni händer efter att jag beställt mina grejor? Jo, det jag beställde blev annullerat! Fan vad arg jag blev! Plus att det var fraktfritt då också, det var precis så jag hade råd! Sen så stod det att mitt konto hade blivit spärrat. Mailade självklart till dom och berättade hur det var. Nu har dom tagit bort min förra sida så jag har fått registerat mig på nytt. Tyvärr så är det inte fraktfritt längre så hade inte råd med det jag skulle köpa. Så istället köpte jag billigare saker på Ginza.


CDON is a BIG NO NO!

 
 
11-07-26 15:58
Trackback


RSS 2.0