110727 - Dröm

Drömde en rätt så konstig dröm inatt som jag måste dela med mig utav.

Jag drömde om att jag åkte hem från skolan tidigare än alla andra, ungefär vid tio. Jag hade precis skaffat en wierd kille också. Men sen kom det ett par killar från skolan i en stor buss med massa dricka och allt. De skulle tydligen tillbaka till skolan och festa. Så min kille hängde med så jag fick vara hemma själv. Vilket jag ångrade. Så jag smsade ena killen i bussen och frågade om de inte kunde vända tillbaka och hämta mig. Det ville de inte så jag cyklade till skolan igen.
Där var det ett jävla liv. Jag skrek åt alla och alla skrek åt mig, fyfan vilket jävla liv det var! Det slutade med att jag stack hem igen från alla fuckers. Då smsade ena killen mig och skrev ''Oj, nu kommer *tjejensnamn* sprida ett ryckte om det här, lita på det!''
Tillbaka skrev jag ''Jag är inte förvånad, men jag är van att folk sprider rykten om mig.''

Det var typ det jag drömde, tyckte att den var lite konstig. Hoppas det inte kommer bli sen i nian. ;)
 
11-07-27 09:49
Trackback


RSS 2.0