Harry Pottahh



Bilden är fätt wierd jag vet. Höll typ på med piercingen när jag tog och så blev den sådär. Båda bilderna bjuder jag på för båda bilderna vart inte speciellt bra. Har tagit bättre.

________________________________________________________________________________________________________

Drar snart iväg in till Örebro igen med Viola. Efter det hänger jag med henne hem och så tältar vi kanske. Ska det bli fint väder inatt och imorgon bitti och om de har allting till tältet så blir det nog så, annars sover vi inne helt enkelt. Hörs nog inget mer ikväll om jag inte gör ett tidinställt. Annars hörs vi imorgon. Pussva!


Kommentarer
Postat av: hannategin

va? :O har du en som di inte använder ? :O:O :D skulle jag kunna få den isf eller betala en hundring eller nå ? :')

JAG ÄR DESPERAT!

2011-07-21 @ 16:55:16
URL: http://hannategin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0