Lillebror!

Idag kommer min lillebror hem! Är rätt så happi! :D
Han har varit på Öland med farmor och farfar i en vecka. När jag var i hans ålder var jag också på Öland med farmor och farfar, men kommer inte ihåg ett skit av det. Synd som fan!

Drar ut på sjön idag igen. Lillebror ska också ut så då vill jag självklart träffa han igen. Jag gör väl lite tidinställda kanske nu när jag kommit igång och bloggat igen. Får se hur länge det håller den här gången, haha. ;)



Ph: Mei och lillebror.
Vill, men vill ändå inte lägga upp bilder på familjen i bloggen. Så täckte över lillebror lite. Hope you don't mind! ;)

Kommentarer
Postat av: Maja

Öland... dit skulle jag vilja åka!

2011-07-16 @ 19:59:41
URL: http://ameera.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0