16e Juni 2011




Godmorgon!

Vet ni hur skönt det var att sova i sin egna säng för en gång skull? Har sovit i stugan jag vet inte hur många nätter.

Skulle ha bloggat en sista gång inatt men jag kollade på hela första säsongen av Solsidan sedan kollade jag på första avsnittet av Heroes. Det får bli min nya serie för i sommar! ;) Först var det Lost, Prison break & sedan One Tree Hill. Har bara en säsong kvar av One Tree Hill som jag hoppas kommer ut med svensk text snart.


Vettefan vad jag ska hitta på idag. Får se. Fast det är jävligt skönt att bara vara hemma också. :)



Men visst fan! Måste leta på en bra låt att dansa till också & även komma på en dans innan den 24. Nu blev det stress här. TIPS PÅ LÅT?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0