5e Juni 2011

Lite kort om vad som hänt under tiden jag inte pallat blogga.

Har varit ute vid stugan sen i torsdags. Var meningen att jag skulle åkt hem igår men fanns ingen som var nykter nog att åka båt just då. Har väl inte badat så mycket heller, bara doppat mig i det kalla vattnet. Bränt mig, det har jag gjort som fan på både ben och armar! Axlarna gör ont som fan också.

Beställde hem från Ginza här för någon vecka sen. Det fick bli Tokio Hotels album som jag inte hade plus Tokio Hotel tv deluxe. Känner att jag bara vill kasta mig i soffan och kolla på TH TV nu! Men jag tror jag kollar på ena skivan ikväll eller något. Vill inte se båda två så jag liksom ''har det gjort''.
Sen har jag även lånat en annan mobil som jag kanske ska köpa, en touch. Tror jag kommer köpa den för den är fan så mycket bättre än min Ericsson. Samsung äger Ericsson as hell!

Nej fan, ska kolla igenom bilderna jag tog igår och se ifall det finns några bloggbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0