9e Juni 2011

Tjabba!

Somnade rätt sent igår, tror hon var vid ett någonting. Ja, för mig är det sent när det är skola dagen efter.
Det var lite folk här igår, eller det var mammas kusin och pappas brorsa. Så ja gick ut till dem för dem skulle spela Guitar Hero.
Tydligen så har alla våra skivor legat uppe på syskonens rum så dem är helt förstörda. Vet ni hur jävla kul jag tyckte Word Tour-skivan var eller?! Den går inte att läsas av i huvudtaget..

Idag är det bara klasskamp i skolan. Fett ovärt att gå ju? Men tror jag måste ändå, har ingen bra bortförklaring till mamma och pappa. Asså inte att jag är sjuk precis men vad jag än skulle säga så skulle jag behöva gå ändå säkert. Fy.
Det enda man gör är att gå på den där stora jävla gräsmattan och kolla på andra när dem gör alla grenar i klasskampen. Suck.


Ska äta upp sen måste jag packa i ordning det jag ska ha på mig. Åker buss idag så hoppas seriöst inte att vi åker bakom frövifors, då dör jag !



Ser ut som att jag inte har någon överläpp.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Taaaaaack :) Vart hittar du dom där små ikonerna som du har vid kommentera? :)

2011-06-09 @ 08:44:45
URL: http://youretheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0