Första & sista gången

Första & sista gången jag går ut & går med två hundar samtidigt
För det första trasslade dem in sig i varandras koppel hela tiden & ibland fick jag gå med mina händer i kors. Stannade den ena så drog den andra. 
När vi var på väg hem & vi var ungefär vi grannen så var det självklart att halsbandet skulle gå upp på den andra hunden så han for ju iväg & in på grannens tomt. Som tur var så var dem inte hemma. Jag jagade han över halva deras tomt. Eller jag jagade inte, jag gick efter & röt åt han som fan för att han skulle komma. Tror ni han lyssnade? När jag var tillräckligt nära han hoppade jag ner på marken så jag kom precis vid han så han lade sig på rygg. Vart lite skrämd där ett tag. ;)


Hey, orka se normal ut liksom ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0