Hårfärger

Nu börjar jag få beslutsångest med hur jag ska färga mitt hår.

Jag har provat på röd ett bra tag nu och det är riktigt jobbigt när färgen går ut hela tiden. Jag funderar istället på att färga riktigt mörkt brunt eller riktigt ljust brunt. Vet inte riktigt än. Fast brun är nog fan den tråkigaste färg som finns näst efter blond. Typ alla har blont eller brunt. Jag vill ha någonting annat!
Ja, inte rosa precis för jag har märkt att när den färgen går ut är halva håret rosa och halva håret vitt typ. Skitfult om ni frågar mig.

Eftersom att det snart är skolkort i nian. Snart och snart vet jag inte, men när skolan börjar, haha. Så funderar jag på att fortfarande ha rött där. Att jag låter håret vara nu och när skolan börjar färgar jag håret och sen provar jag någon brun färg. Vill inte färga håret hela jävla tiden, snart har jag inget hår kvar.

Jo, så får det nog bli. Eller det brukar aldrig bli som jag tänkt med den här gången blir det nog fan så!


[Maj 2010]


[December 2010]


[April 2011]


[Maj 2011]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0