Inte så ovärt ändå

Det var inte så ovärt att gå till skolan idag som jag tyckte imorse.
Jag sa att jag inte skulle vara med på någonting alls men jag var faktiskt med på limbo. Det är en fördel att vara liten vet ni! ;) Jag kom fyra så det räknades inte i huvudtaget. Vet inte riktigt hur långt jag kom men det var under midjan på mig vet jag.

Efter allt det där så vart det korv med bröd. Åt ingenting. Visst gillar jag korv med bröd men asså inte i skolan, kan äta det hemma.


Idag är det skolavslutning för alla förutom 7orna & 8orna. Fubbigt som fan! Så vi ska ner till Frövi och kolla när småungarna sjunger. När jag själv var med tyckte jag det var riktigt kul men nu är det väldigt tråkigt att bara sitta där. Vill höra Emma & Linus men sen räcker det fan.



Ph: Mig, Emma & Linus.

Nu är jag hungrig som ett as känner jag, måste äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0