J Smith & J B

Ligger just nu och kollar på Never Say Never (Förlåt Matilda, kunde inte hålla mig).
Tycker det är lite smålarvigt med alla tjejer som börjar böla så fort dem ser Justin Bieber, han är bara en jävla kille som sjunger låtar om kärlek hela tiden?
Jag säger inte att jag ogillar Justin Bieber. Jag tycker att han gör bra låtar och sådär, men när kommer det en låt som inte handlar om kärlek? Börjar bli sjukt larvigt och jobbigt med dessa kärlekslåtar som han gör hela tiden.

Fast visst är det lite småroligt när de filmar små fjortisar som står och gråter för fullt och säger att hon kommer bli Biebers första fru och allt sånt där. Bieber är en jävla tonåring från youtube, varför blir alla superkära i honom?
Fast jag imponeras av Bieber sjukt mycket, med hur han lyckades med allt och så. Det är inte många som lyckas på det viset!

Höjdpunkten på Never Say Never är när Jaden Smith är med, så jävla mega super duper fett snygg vafan ! Älskar när han är med i Karate Kid ! ♥


Han ser inte alls ut att vara tolv, tretton år.

Kommentarer
Postat av: sofian

sv: Jag har aldrig fått frågan förut, men om de skulle ske skulle jag göra det mot betalning! :)

2011-06-06 @ 00:45:16
URL: http://ssofialarsson.blogg.se/
Postat av: Veronica

Åh vad gott =)

2011-06-06 @ 03:54:56
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/
Postat av: Tove

sv - ja simon var verkligen gullig och go!



planer inför dagen? :D

2011-06-06 @ 10:20:04
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Postat av: matilda

bög nathis :<

2011-06-06 @ 11:51:37
Postat av: papola

emosar som bölar för tokio hotel då...?

säger inte att du gör de men andra...

2011-06-08 @ 21:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0