Plumsade..

Gissa vad jag gjorde idag när vi var vid stugan?
Jo då, jag plumsade förstår ni. Det gick till som så att jag skulle ta ur alla fiskar från baljan vi hade. Skulle slänga dom med sjön, hade självklart handskar på mig. Annars, usch?

Jag fick tag på en fisk & småsprang ner för berget till vattnet, ville inte att fisken skulle hoppa ur handen på mig. När jag kom tillräckligt långt ner började jag inse att detta skulle sluta illa. Försökte då halka, men det var för sent. Halkade självklart & landade med rumpan precis i vattnet. Tur att jag inte hade mobilen med mig!

Fick lite ont i rumpan först men sen var det bara kul. Det brukar alltid vara Emma & Linus som plumsar, men den här gången var det jag som var klantig..





Fett schnyggt! ;)

Kommentarer
Postat av: Nutjarin- bloggare från Strägnäs

Älskar din design :)

Gå in på min blogg och rösta gärna på min klänning sötnos! Skulle vara evigt tacksam :)<3

2011-06-22 @ 20:14:52
URL: http://nutjarinjw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0