Typ, svar på tal?

Fick precis en kommentar från Papola. Orkade inte print screena så skriver här istället.

Från J Smith & JB
emosar som bölar för tokio hotel då...?
säger inte att du gör de men andra...

Svar: Jo, det är faktiskt sant. Det är väldigt många som gråter för Tokio Hotel också. Jag har väl fällt en tår någon gång till en bra låt med dem.
Men varför gråta egentligen? Om de väl ser Justin Bieber, Tokio Hotel eller vilka det nu är så tycker jag ändå inte att man ska stå och böla en massa. Ta vara på stunden istället.

Jag säger inte att det är fel att gråta när man träffar en kändis som man sett upp till så länge. Fast ibland blir det lite för mycket när alla fjortisar står och gråter när dem ska in och se Justin Bieber. Inget illa menat eller så. Jag gillar Justin Bieber. Men va fan.

Man gråter väl för att man är så glad, självklart. Ingenting jag bryr mig om. Men jag stör mig lite på det. (:
Märkte nu att jag hade skrivit ''Jay Smith & Jay B''. Måste ha varit lite trött eller nå. Har ändrat nu så det står rätt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0