20e Mars 2011

Ännu en dag vaknar jag till en strålande dag med sol! Om vi bortser från all äcklig snö som ligger på marken överallt.

Vaknade för kanske tio minuter sen. Har varit vaken till och från imorse, varje gång jag vaknade försökte jag somna om. Sedan så drömde jag askonstiga drömmar!

Idag är det väl antagligen breakdance, eller det beror på ifall den där jäkla dansskolan hör av sig eller inte. Har varit inne vid dansskolan två gånger i onödan för att Atro varit sjuk, och jag var tvungen att åka buss in. Så jag frågade henne i receptionen om han skulle komma denna vecka, det verkade som att dem kontaktar de som dansar när han blivit frisk. Frisk? Brukar det inte vara så att de säger till när han blivit sjuk? Då slipper man åka in dit helt i onödan igen! Men om de inte kontaktar oss idag tänker jag inte åka in i huvudtaget, det är bara slöseri på pengar och min tid.

Ska springa och äta frukost nu tror jag, vet inte riktigt vad jag ska hitta på sen, läsa kanske? Har blivit helt inne i min bok! Rekommenderar den starkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0