23e Mars 2011

Skulle egentligen laddat upp en helt ny bild till detta inlägg, men orkar inte föra över. Det är det värsta med att inte ha webcam. Men det ska jag väl ha råd med någon gång i framtiden får jag hoppas!

Sitter just nu och lyssnar på Eenie Meenie, har blivit min senaste beroendelåt, först var det Halo, sen Thnks fr th mmrs.
Har precis sminkat mig och så, hade bara lust att göra det idag. Idag är det någon teater i Lindesberg, dem ska tydligen spela upp hur framtiden ska vara, eller något sånt. Kan väl vara intressant, men också tråkigt.

Ska ta och plocka i ordning på mappar och shit innan bussen kommer. Ha en fin dag! ♥


Tänkte först gå i min onepiece till skolan, men får bli en dag när vi slutar tolv! Jag vågar i alla fall gå i den, har hört att vissa har en sådan men aldrig skulle ha den i skolan. Men kom igen, ska man köpa en heldress för över 1.000 och inte visa den för någon? Vadå slöseri med pengar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0