25 saker ni inte visste om mig (eller antagligen vet ni redan det..)

1. Jag skulle göra allt (väldigt mycket) för att få se Tokio Hotel live igen.
2. Jag går på breakdance (De flesta vet redan så mycket som jag skriver det?)
3. Jag vill testa färga håret blondt, men skulle aldrig passa mig!
4. Killar som spelar något instrument är så heta!
5. Jag gillar att vara i centrum, men ändå inte, beror på varför jag skulle vara det.
6. Jag kan göra saker som jag sedan ångrar precis efteråt, som jag till exempel gör när jag är sur, eller något.
7. Om jag ex. har sett en jättebra serie, som jag lånat av någon annan så måste jag ha den serien själv. Eller om jag lånat en bra bok, då måste jag köpa den boken.
8. Jag är lite utav en perfektionist, allting måste vara ''perfekt'' i mina skrivböcker, det får inte vara klottrigt.
9. Jag är vänsterhänt, så jävla coooolt! 
10. Jag är en boknörd, älskar att läsa.
11. Jag kan inte rita, kan inte ens rita en häst, eller en hund som står upp.
12. Jag är nästan jämt sötsugen och hungrig, småäter all the time typ.
13. När jag blir äldre så vill jag fortfarande breakdansa, jag vill att folk ska lägga märke till mig genom det.
14. Jag är rätt så feg, men ändå rätt så.. inte feg. När det gäller att gå fram och prata med någon så är jag världens fegaste!
15. Om jag har tur så kanske jag blir vid 1.60 innan jag slutar att växa..
16. Jag har jämt varit smal och är faktiskt lite rädd för att bli.. större.
17. Jag ÄLSKAR One Tree Hill!
18. Jag sjunger så förskräckligt så det finns inte, men älskar ändå att sjunga.
19. Jag älskar choklad, men är alldeles för snål för att köpa.
20. Jag är grymt sugen på att pierca tungan, men skulle inte se bra ut med all metall som jag redan har i munnen, plus att mamma ska pierca sig (om hon vågar ;)) och jag vill inte vara någon copycat.
21. Jag skulle kunna, om jag hade liiite bättre självförtroende raka av mig hela håret, precis som min coola morsaa!
22. jag gör typ jämt bort mig, eller inte jämt, men bra nära.
23. Jag gillar att handla kläder, men även massa saker till mitt rum men är alldeles för snål där också.
24. Jag har fotfobi 
25. Som jag skrev till Linda, jag älskar att dansa och när det är dansavslutning och det väl är vi som ska uppträda så är jag så nervös så jag kan spy. Men när jag väl är i full gång älskar jag det, vill helt enkelt inte där i från!!

Ja & just det! Jag är ju gay också, enligt Matilda. Heheh..

Kommentarer
Postat av: matilda

du glömde att skriva att du är gay :(

2011-03-25 @ 21:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0