29e Mars 2011, INTE 39e Mars 2011..

Hallå hallå! Nä, där lät jag som en vuxen.. Vi tar om det där!

Tjenare! :D

Slutade tolv idag, riktigt skönt! Men självklart så har vi det på de dagar då vi ändå redan slutar tidigt, surt eller vad? Vi hade bara tre lektioner idag, var inte särskilt jobbigt då. Kom på det att jag även har två matteläxor att göra eftersom att jag glömde göra förra veckans. Men hon har inte rättat förra veckans läxa än så jag testar att göra den nu också och hoppas på att hon kan rätta den!

Ska sätta igång på en gång, åt ju direkt innan jag åkte hem så är inte ett dugg hungrig. Lyssnar på lite musik och gör läxa istället! Finfint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0