30e Mars 2011

Tjena! När jag kom hem ifrån skolan så var jag ute ett tag med Linus. Istället för att gå hem från bussen så kom Linus med 4-hjulingen så jag snodde den och åkte iväg så fick han ta min väska, haha snäll jag är!

Finns inte så mycket att skriva, ska ta någonting att äta och se andra avsnittet av THE WALKING DEAD. Första avsnittet fick jag seriöst panik utav, fatta att vakna upp och nästan alla är zombies, vilken mardröm!!


Lite liten 4-hjuling, men den är ju Linus. Ni ska se den vi har på logen! Knappt så jag vågar åka den.. jorå, haha! :)

Kommentarer
Postat av: ModeFreAcatiOn' A.K.A Dennis

ooh, i can se your ass.. Tight ;D

2011-03-30 @ 18:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0