3D - glasögon

Vad snabbt en hel skoldag går! När jag sitter på första lektionen så tänker jag liksom ''Åh fan vad långt det är kvar tills vi slutar!'' Men rätt som det är är skoldagen slut. Rätt så skönt var det ja!

 Det var ingen god mat i skolan idag, så just nu sitter jag och är riktigt hungrig. Pappa skulle tydligen göra pannkaka, fast just nu sitter han vid datorn så det lär dröja, haha.

  Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inte hänt så mycket och kommer inte göra. Finns inte så mycket att göra om dagarna längre, känns både skönt men ändå.. inte skönt.

Hörde nyss att vi inte skulle äta förrän Linus kommer hem vid sex, men åh! Får ta någonting att äta nu innan jag dör!


Enligt lillasyster är dessa 3D-glasögon, men inte fan funkade dem! Vilket billigt skit. ;)
 
11-03-21 16:01
Trackback


RSS 2.0