Bildbrist på bloggen, men aja

Efter sådär två timmar är jag finally klar med mina läxor! Visst är jag bra på engelska va?

Först så fastnade jag när jag gjorde andra läxan, det handlade lite om procent och bråk, så jag hoppade över dem frågorna. Men sedan när jag letade efter lite mattehjälp på google (hehe..) så hittade jag även en massa om procent på en och samma sida! Perfekt! Så nu vet jag precis hur man skulle göra så nu är jag klar.

Känns som att det är massor jag måste kolla på. Har inte kollat på OTH på flera dagar, har börjat kolla på Sagan om de två tornen som jag måste se klart på och så ska jag se hela ''långa'' säsongen av The Walking Dead. Vad ska jag börja med?! Tror The Walking Dead får vänta och så ser jag klart sagan om de två tornen istället så jag har det gjort. Sounds pretty great huh? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0