Bra att vara rastlös ibland?

Familjen har varit ute vid stugan idag och fixat en massa. Jag ville inte alls följa med så jag låtsades sova när dem skulle åka, hehe. Var väldigt rastlös där ett tag, kollade senaste avsnittet av BB. Efter det fick jag för mig att jag skulle diska, så det gjorde jag! Efter det städade jag hela köket och tvrummet, plockade undan lite och dammsög, sedan så skottade jag snö där ute. Märkte efteråt att det inte var så bra för nu är min rygg paj igen. Haha, det där lät gammalt! Nej men jag brukar få ont långt ner på ryggen, och då menar jag ont, har inte haft så himla ont på ett tag, men nu fick jag det igen. Visst låter det härligt?

Sitter just nu och lyssnar på lite musik, finns inte så mycket mer att göra. Försöker hitta någon som kan göra en enkel design till bloggen, men ingen verkar vara inne på sin blogg just nu.

Någon som vet en bra film? Är öppen för förslag.

11-03-19 20:05

Trackback


RSS 2.0