Hemma lite tidigare

Nu undrar ni säker vad fan jag gör hemma. Det gör jag också.. Okej, nej det gör jag inte. Vi hade ingen bild idag så istället för att sluta 14.30 så slutade vi 13.10. Trodde då att jag skulle hinna med 1-bussen, men inte gjorde jag det inte. Fick istället smsa runt bland morbröder och farbröder då ingen svarade i telefon hemma. Trodde både mamma och pappa jobbade då, men när min morbror skjutsade hem mig och jag väl var hemma så visade det sig att pappa var hemma. De hade inte svarat i telefon och inte heller ringt upp mig, killar alltså..

Är i alla fall hemma nu, riktigt skönt att vara hemma innan två måste jag säga! Ska väl ta och äta höll jag på att säga, har nyss ätit men är fortfarande hungrig. Kanske kan koka ihop lite makaroner eller spaghetti, gotti!

Haha, stackars er som är kvar i skolan, suckers! :D


Ser ut som en galen vetenskapsman eller något, vet inte riktigt hur jag ska förklara, hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0