Nicky Stockholm

Big Brother är slut och Nicky har åkt ut. Visst är jag en duktig rimmare va? Haha.
Jag ville inte att Nicky skulle åka ut, jag gillade den killen alltså! Han kanske hade lite för bra självförtroende, men jag gillade honom.

När han var ute vid Gry och han tittade mot kameran flera gånger så tänkte jag, Fan, jag känner igen den grabben alltså! Från vad vet jag inte, inte från Big Brother. Men så slog det mig att jag tror jag drömde om honom inatt. Jag vet att jag drömde om en kille jag gillade, men uppfattade inte vem det var. När jag såg han rakt framifrån i tvrutan så visste jag att det var han jag drömde om.
Är det bara för mig det blir så, att om man drömmer om en person så ser man anorlunda på den personen för någon dag? Som en gång då jag drömde om att jag var tvungen att flytta till Sean Banan, det ville jag inte för att han var en pedofil. Då när jag kollade på ett program han var med i så såg jag han på ett annat sätt än vad jag gjorde innan. Sjukt konstigt.

Ska ta och sova nu, är grymt trött. Vi hörs! ♥



Ärligt talat, han är rätt så snygg, eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0