På tal om böcker

Nu har jag läst ännu ett.. ''par'' sidor i boken. Är uppe i 100 sidor, jo här är man nörd vet ni!

Mamma har precis dragit till jobbet så det är bara jag, Emma, Linus och.. hemma. Får se hur mycket bråk det blir idag då! Haha. ;)

Får lite ångest, det är så otroligt fint väder ute men jag är istället här inne och sitter vid datorn, läser och kollar på film. Men jag vet inte alls vad jag ska göra ute, orkar inte gå ut och gå för det finns inga bra vägar att gå på, så jag vet inte.. Går väl en liten runda med Misty senare eller något, måste i alla fall ut!!



På tal om böcker föresten, ni ska bara veta vad mycket böcker jag har i min bokhylla! Eller så mycket är det väl inte, men det är bara en fjärdedel av vad jag egentligen har. Synd bara att 80 % är hästböcker. Visst, jag älskar hästböcker och det gör verkligen att man blir sugen att bara hålla på med hästar hela tiden. Det är just därför jag just nu inte klarar av att läsa dem, inte än..
 Jämt för ett par år sedan så läste jag hästböcker, först var det alla heartland som ÄGDE, och sen läste jag väldigt många Maria och Annika böcker. De är bra! :)
 
11-03-26 12:22
Trackback


RSS 2.0