Somnar typ.. nu

Tog en paus i hockettittandet, vet ändå att AIK aldrig kommer vinna + att jag kommer somna när som helst. Och även om dem skulle göra det så kommer dem aldrig kunna vinna 4 raka matcher, eller vad det var, FBK kommer ju gå vidare lätt!

Breaken idag var den tråkigaste på länge, var inte alls taggad ett skit. Kan det vara för att jag inte varit på träningen på typ fyra veckor eller för att dansskolan är så jäkla dålig så det finns inte? Jadu, I don't know.
Men that's life. Lite jobbigt bara att folk tror att man ska göra det bästa precis varje gång, jag orkar inteee! Så istället så börjar man klaga på mig istället, men wtf. Aja, lärare! ;)

Ska kolla på One Tree Hill nu, eller Sagan om ringen, eller så ska jag läsa innan jag somnar. Beslutsångest, nä det får nog bli OTH!


Asså tänk att jag var så där liten sist jag gick på breakdance! ♥
 
11-03-27 18:19
Trackback


RSS 2.0