15e Maj 2011

Tjetjenare! Jag gick upp för ungefär en timme sedan och har varit och gått lia runt med Misty. Vet inte ifall det är riktiga lia runt, men vi säger det! Är helt slut i benen efter att ha gått! Tror det är ungefär 2 km bara, men ändå jag brukar aldrig vara ute och gå. Ska försöka börja med att gå ut med Misty än att bara släppa ut henne.
Har dammsugit inne på mitt rum också så nu sitter jag i sängen och lyssnar på Tokio Hotel - World behind my wall. ♥

Tror vi ska sova ute på sjön idag igen, funderar på att sova hemma men då måste jag åka buss till skolan imorgon och det orkar jag verkligen inte! Så jag kan väl egentligen sova där ute inatt sen tror jag inte att vi kommer sova där på ett tag.

Ska ta och äta frukost nu och träna lite på kemin som vi har prov på imorgon, får se hur det går!


Öronen är nästan större än hennes huvud..
 
11-05-15 10:41
Trackback


RSS 2.0