18e Maj 2011

Har precis blivit klar nu och sitter och väntar på bussen. Har prov idag och jag har inte pluggat alls varken igår eller någonting idag så det känns lite sådär. Fast vem bryr sig om betyg när jorden ändå ska gå under? Näj nu får jag sluta säga så där alltså! Säger så till allting, jag tar jämt så mycket hårspray i håret, ''Men kan lika gärna göra slut på den när jorden ska gå under''.
Asså jag känner mig inte lika säker längre eller vad jag ska säga. Tror verkligen inte att den går under men det finns ju alltid en pytteliten chans. Usch, hatar verkligen sånt här! Kan inte jorden gå under idag istället så jag slipper vänta?

Om den gubbhelvetet har fel nu så är jag helt säker på att han kommer dö på något vis, jävla gubbe. Fatta hur många han skrämmer upp?

11-05-18 07:29

Trackback


RSS 2.0