Första Maj tvåtusenelva

Hur längesen var det jag bloggade ? Förutom det där lilla negativa inlägget igår kväll. Bara, strunta i vad jag skriver. Ska försöka att hålla mig ifrån allt skitsnack jag skriver, hehe.

Det var breakdance idag, sista lektionen innan avslutningen. Oh man, hur ska detta gå ?! Jorå , det går nog bra.

Det är visst första Maj idag, uj vad snabbt det går ! Får väl försöka fixa ett inlägg med allt jag gjort i April.


Angående den väldigt jättesena designen så tror jag inte det blir något, tyvär. Tjejen har gått upp i rök eller något, (Eller så har bara hennes dator gått sönder eller något) så jag försöker hitta någon annan som kan göra den ! :)


PIECE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0