Glömsk

Orkar typ inte blogga någonting nu. Har varit så mega super duper trött idag så det finns inte. Så de som tror att jag varit sur, vilket jag är ofta. NEJ, har bara varit trött och osocial, orka springa runt och garva hela tiden lixom..

Har varit glömsk idag också tror jag. Först trodde jag att vi skulle få reda på biologiprovet, men det fick vi tydligen reda på förra gången. Sen så skulle jag springa in och hämta mina brillor i skolan men glömde mina nycklar i väskan, så gjorde världens minsta u-sväng och sprang igenom grinden precis när en annan skulle igenom, kunde ha blivit en krock där alltså..

Haha, sen så skulle jag dricka hemma, jag går ut mitt rum på väg till köket och kommer på att mitt glas står inne på mitt rum. Så jag går in på rummet och då tänkte jag att då kan jag ändå lämna mina nycklar när jag är där. Då lämnar jag mina nycklar och går igen. Så jag fick gå tillbaka en gång till..





Nej, nu ska jag chilla, tar vara på tiden jag har kvar på denna planet. :( Nej då, ingenting kommer hända, men ifall att, så tänker inte jag göra några läxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0