Innan avslutningen

Just nu sitter jag i soffan (eller egentligen sitter jag på soffan, men det låter inte lika bra) vid datorn. Försöker fördriva tiden, men den går så otroligt sakta. Skulle kunna börja med smink och allt sånt, men vi kommer inte åka förrän efter ett så vill inte gå med smink på här hemma allt för länge. Tänkte börja med det vid tolv eller något.
Har packat min väska lite också, men vet inte alls vad jag ska äta idag! Ska jag strunta i det helt? Fast då är det jobbigt om jag blir hungrig, men oftast brukar jag kunna klara mig, men ändååååååå!
Kommer vara där ett tag, från två till i alla fall sex, så.. jag vet inte.

Vet inte vad jag ska hitta på nu fram till tolv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0