Lördag, jordens undergång?

Men nu får dem väl för fan ta och ge sig? Påstår dem att jorden ska gå under nu på lördag bara för att en gammal gubbe som kommer dö när som helst har läst bibeln?! Asså det är helt obegripligt. Den 21 Maj 2011 kommer detta hända, det finns inga tvivel om att det inte kommer hända, säger han. Han måste vara, dum i huvudet eller något. Inte en chans att jag tror på någonting sånt. Visst, jorden kanske går under någon gång, men inte än på flera tusen år. Varför just på lördag? Vadå, så jorden typ bah; Ah nu var det 700 000 sedan som det och det hände, nu gör vi en jävla stor jordbävning! Skitsnack! Big Bang och Gud har inte ett skit med varandra att göra, enligt mig. Haha, omg..

Fast visst, gör den det kan jag lika gärna åka in till stan med Matilda imorgon i alla fall och göra slut på mina pengar, har ingen nytta med dem sen, höhö.

Bara jag som INTE tror att jorden kommer gå under?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha jag har blivit bjuden till ett "The End Party" XD Funderar seriöst på att gå. Lär bli stort. Det är dock inte seriöst, utan på skoj :)

2011-05-17 @ 19:16:49
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0