Pizzatime

Snart blir det pizza med mamma och syster! Efter det hoppas jag på att mamma kan färga mitt hår, men klockan är ändå tio snart. Det är ingen skola imorgon så kan väl färga håret nu ändå tycker jag.
Imorgon åker vi ut på sjön, ska upp tidigt för så att vi kan vara där ett tag. Vet inte riktigt än om jag kommer följa med ut ändå, vill vara hemma men ändå är det tråkigt att vara det hela tiden. Får se hur vädret är!

Mamma kommer snart hem med pizzan, är hungrig som attans. Efter att jag färgat håret, om jag gör det, kolla på Step Up, kollade aldrig på det igår. Så kommer tagga till ikväll eller kanske imorgon kväll. Egentligen är det väl bättre att tagga till imorgon? Så jag slipper gå runt och vara nervös utan någon anledning. Är aldrig nervös, stör mig fett mycket på det!


Nu måste jag sluta skriva, fingrarna flyger fram typ, haha. Ha en fin kväll! :)


Ah, jag var inte seriös där om det var det ni trodde, är ingen wannabe heller. (h)

Kommentarer
Postat av: jossie

sv: Kul att du är med! :) meddelar dig när vinnaren är utsedd!

2011-05-06 @ 21:53:18
URL: http://jossies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0