prov imorgon igen

Nej nu tänker jag sova och hoppas på att vakna upp imorgon. Ah, antagligen eftersom att det inte kommer bli någon jävla undergång. Den där gubben får gärna dö, gör inte mig något.

Kul är det också att vi har fysikprov och jag inte ens kollat på det där pappret idag, fast kan det ändå rätt så bra så får hoppas på det bästa!


Någonting som irriterar mig är att vi ska ha prov i matte men vi har bara kommit igång lite i det området och vi har fyra mattelektioner kvar ungefär, hur fan ska vi hinna?!?!?!?

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Nu är vinnaren presentkortet på en one piece utsedd! Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en tävling där du kan valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till den nya tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

2011-05-18 @ 00:10:22
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0