Slutade med en tredjeplats

Man får väl vara nöjd med att vi kom 3a. Hyfsat bra ändå. Men kom igen Azerbadijan (Hur fan stavar man?!) Den låten sög getballe. Men ärligt talat så tänker inte jag lägga ner tid och energi åt att titta på eurovision nästa år, kanske inte ens melodifestivalen. Orkar inte längre, visst är det väl bra att såna program finns. Melodifestivalen, idol, let's dance, men det blir för mycket. Man tröttnar så lätt på det.

Jag var trött nyss, när jag låg i soffan men nu är jag inge trött längre. Som vanligt, kan vara skittrött men när jag kommer till sängen är jag inte trött längre. Ska väl kolla runt lite på internet eller någonting och sedan sova. Ni ska se Misty, hon är så trött så hon vet inte vart hon ska ta vägen, hon orkar knappt gå stackaren, awh!

Natti Natti!

 
11-05-15 00:53
Trackback


RSS 2.0