Breaking Dawn var väl inge bra..?

Var det bara jag som vart besviken på Breaking Dawn? Trodde att den skulle vara bra eftersom att alla andra tyckte det, men jag gillade den inte alls. Det var liksom inte fjärde twilight-filmen man kollade på tycker jag. Det kändes som att det vore en hela annan tråkig vampyrfilm. Vidrig var den också. Nu kommer jag aldrig vilja skippa maten i skolan igen.
Nej, Breaking Dawn vart ingen succé för mig precis. Men den får duga. Den var väl lite bra iallafall, men ingen som jag skulle kunna se flera gånger om som med de andra filmerna. Jag fattar inte att alla sa att det hände något i den hela tiden. Jag tyckte inte att det hände någonting? Det enda det handlade om det var att Bella gick runt och var.. Ni vet. Tänkte för er som inte sett den, vill inte avslöja någonting ifall ni inte visste det. Men troligtvis har ni sett trailern.
Men besviken, det vart jag verkligen! Är inte ett dugg taggad på part 2 längre.




Nu ska jag sova tror jag. Är riktigt trött! Ska sova så länge jag kan och verkligen vila ut mig. Behövs definitivt.
GODNATT!
 
11-11-26 02:10
Trackback


RSS 2.0