Chiiiiill

Skoldagen har varit jävligt chill idag. Det var faktiskt ingen lektion som var jobbig alls. Till och med idrotten var roligare än vad jag trodde. Första gången på ett bra tag som jag verkligen blev helt slut efter lektionen. Men det var bra, kände att det behövdes för att jag skulle vakna till lite!
Believe it or not, men jag klarade mig bra utan Matilda i skolan. Heohaio. Var mest vid killarna hela dagen förutom vid lunchen.


Ikväll ska jag inte göra en enda läxa. Har gjort läxor varje dag och för att vara jag så är det väldigt duktigt gjort.

Om ett par timmar så drar jag in på bio också. NAJS! Taggar!





Gammalbiiild..
Ignorera Justin Bieber-affisherna i bakgrunden. Tog ner dom för längesen och satte upp Green Day istället!
Awh, Lucifer. SAKNAR DIG! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0