Fitta :)

Efter en eftermiddag på stan med Matilda så kommer jag hem och märker att jag är 400 kronor MER fattigare än vad jag var innan jag klev på bussen hem från Örebro. Vill ni ens veta hur? Det är hur löjligt som helst!
Det kostar 27 kronor att åka från Örebro till Frövi. Men när jag kommer hem så märker jag att busschauffören har dragit FUCKING 427 KRONOR! (Jag betalar med kort på buss) Fattar ni?! Vart ganska så jävla pissed!
Mamma har mailat dom och sådär. Får inte jag tillbaka mina 400 kronor så kommer jag seriöst gå och mörda någon. FUUUUUUUCK!


Nu ska jag gå och dampa eller något. HA EN FIN KVÄLL FÖR DET SKA INTE JAG HA! :)





Kommentarer
Postat av: Daniella

sv: haha jaha okej ;)

2011-11-16 @ 22:04:25
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0