Mogna killar!

Lite besviken vart jag väl att 'Boda booo'' inte var lika läskig som trailern visade. Jag såg bara en gorilla som inte var läskig och två häxor. Ena häxan där emot var läskig, hon bah stannade och stirrade på oss så jag höll för ansiktet och sa skräm mig inteeee! :o

Sen var det några killar där som sög! De hade gått in i ett rum, två gånger kom dom ut och sa att det var ''lampans fel'' att dem förlorade. Så de gick alltså före oss två jävla gånger. Vart skapligt irriterad. Andra gången de kom ut så sa jag '' Men nu är det för fan våran tur, det är väl inte lampans fel att ni failar!'' Dock gick dom in igen, jävla fittor. ;)
Vi träffade på dem igen, så när vi gick förbi så sa dom ''Hur går det för er?''
Jag: Bättre än för er iallafall
Lisa: Det var inte lampans fel i rummet, vi klarade det!
Killarna: Är ni kaxiga eller? Kom då, kom då, kom då!
Hehe, mogna killar eller ? :)

Annars hade jag jävligt roligt. Fick ett par stora blåmärken efter att ha hoppat in i en jävla spak i ett rum. Gör rätt så ont, ja! Men det får jag leva med. ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0