Ogiltig frånvaro? Nej tack.

Vilken dag alltså. Orkar inte gå igenom allting men en sak måste jag fan berätta. Det är så att vi får ogiltig frånvaro om inte vi har med oss sakerna till lektionen. Av någon anledning så trodde min lärare att jag inte hade med mig min skrivbok bara för att jag skrev på vanligt papper. Grejen är den att jag hade ju med mig min bok, bara det att jag hade skrivit ut den. Det fattade självklart inte läraren så hon gav mig ogiltig frånvaro. Då skickas det automatiskt ett sms hem så mamma undrade självklart varför jag hade frånvaro. Det var då jag fick reda på att jag hade frånvaro så kan väl säga att jag vart ''lite'' lack. Så jag tog mig ett snack med läraren. Först vart hon förbannad på mig för att jag ifrågasatte henne, men sen sa hon att det var ett ''missförstånd'' och att hon skulle ta bort frånvaron. Wei. Jävla tur det, mihihi.

Nu ska jag installera Microsoft office på min dator. Så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0