Ovanligt att jag försover mig va..?

Försov mig imorse igen. Asså fuuuuuck myyyyyy liiiiiiiife! Försov mig med en halvtimme så jag hann fortfarande som tur var. Fick springa och äta samtidigt som jag plattade håret och allt sånt där. Skapligt jobbigt. Varför hör jag aldrig alarmsignalen för? Grymt irriterande är det!

Ska försöka stå ut idag innan det kan bli helg. Matilda är inte i skolan idag vilket känns trissssst. Fast det är bara en dag, klarar mig!

Idag när jag kommer hem ifrån skolan så ksa jag plugga SOM VANLIGT, sen drar jag mamma och en till in på bio! Breaking Dawn. Först ska vi äta lite och sådär, sen börjar filmen 21.40. TAGGA! Skulle egentligen ha gått med Matilda också, men det kanske blir någonting nästa vecka. Får se helt enkelt.




Hörs väl kanske när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0